De eerste stap naar een gezonde levensstijl

Je wil je graag goed voelen, met genoeg energie. Je wil blij zijn met wat je in de spiegel ziet. Dit gaat verder dan een cijfer op de weegschaal. Je wil een gelukkige en gezonde levensstijl. Bij Instituut GAEA helpen we je hier graag bij.

PS. Food & lifestyle

Het PS. Food & lifestyle programma volg je onder persoonlijke begeleiding. Hiermee bereik je niet alleen je gewenste gewicht, maar ook blijvende veranderingen in jouw levensstijl. Wekelijks kom je op consult om jouw resultaten te bespreken, leer je wat een gezonde levensstijl precies inhoudt en geef ik je handige tips. Na het bereiken van jouw gewenste gewicht blijf je onder persoonlijke begeleiding, zodat je het behaalde resultaat ook daadwerkelijk behoudt.

De voordelen van PS. Food & lifestyle

  • Een persoonlijk stappenplan
  • Gepersonaliseerde weekmenu’s
  • Begeleiding van mij als gecertificeerd PS. Food & lifestyle coach
  • Eiwitrijke, koolhydraatarme producten
  • Behoud van je spiermassa
  • Geen jojo-effect
  • Echte gedragsverandering voor een blijvende gezonde levensstijl

Het verloop

We beginnen met een uitgebreide intake, waarbij we elkaar leren kennen en jouw wensen en doelen bespreken. Zodra je begint ontvang je het PS. Food & lifestyle starterspakket met producten, een kookboek en brochures die jou de eerste week op weg helpen. Middels onze app staan we altijd met elkaar in contact, kun je je eigen weekmenu generen, producten bestellen en jouw eigen behandelplan volgen. Uiteraard kun je daar ook eventuele vragen stellen.

Jouw voeding

Jouw dag- en weekmenu wordt aangepast op jouw wensen en behoeften, maar gemiddeld heb je zes eetmomenten per dag: drie hoofdmaaltijden en drie tussendoortjes. In de eerste fase maak je bij de meeste eetmomenten gebruik van de producten van PS. Food & lifestyle. De lunch en het diner vul je aan met onder andere groenten, vlees, vis of een vleesvervanger. De producten van PS. Food & lifestyle kun je vergelijken met gangbare voedingsmiddelen zoals muesli, crackers, rijst en pasta. Je gaat hierdoor niet minder, maar anders eten. Het gemiddelde gewichtsverlies in de eerste fase is zo’n 1 – 2 kilo per week. De eiwitrijke en koolhydraatarme eetmomenten zorgen voor verlies van vetmassa en behoud van spiermassa. Je stofwisseling blijft hierdoor hoog en daarmee voorkom je het jojo-effect. Zien we je snel? Neem contact op voor meer informatie?

Bekijk hieronder de mogelijkheden die wij bieden:

voedingsadvies
PowerSlim intake
Consult

Ervaringen

Top medisch advies en fijn geholpen voor herhaling vatbaar.

- Pascal

Zeer professioneel en zeer vriendelijk

- Henny

Zeer goede ervaring

- Wim